“Σύμφωνα με διεθνείς επιστημονικές έρευνες, η έλλειψη παιχνιδιού και αθλητικών δραστηριοτήτων συνδέεται με ανεπιθύμητες συμπεριφορές. Τα “ενεργά’’ παιδιά είναι πιο πιθανό να πετύχουν στη ζωή τους και έχουν λιγότερες πιθανότητες να ακολουθήσουν παραβατικές συμπεριφορές. Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες έρευνες, στις οικογένειες όπου υπάρχει παιχνίδι και άθληση των παιδιών μειώνεται το κόστος υγειονομικής περίθαλψης.”

“Ένα παιδί, ξεκινάει να παίζει πολύ καιρό πριν μάθει να μιλάει. Το παιχνίδι είναι στη φύση του παιδιού. Έτσι τα παιδιά μαθαίνουν να βασίζονται στους φίλους τους, να εξασκούν τις δεξιότητες τους και να αναπτύσσουν μηχανισμούς για να αντιμετωπίσουν μικρές και μεγάλες δυσκολίες.”

Το “σχολείο” του αθλητισμού» λέει ο ολυμπιονίκης Δημοσθένης Ταμπάκος «είναι ουσιώδες για όλα τα παιδιά καθώς διδάσκει μέσα από το παιχνίδι». Και εξηγεί: «Ο αθλητισμός για τα παιδιά μπορεί να είναι ένα παιχνίδι που ανυψώνεται πέρα από τη νίκη και την ήττα, υπερβαίνει τη σοβαρότητα, είναι γεμάτο με χαμόγελα, με ευχαρίστηση και εσωτερική ικανοποίηση. Ένα παιχνίδι που μπορεί ενισχύει το συναίσθημα της χαράς, της διασκέδασης, της πειθαρχίας, της συνεργασίας και της ενότητας και να συντελείται η ενίσχυση των κινήτρων αυτοέκφρασης καθώς και των κινήτρων αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης των παιδιών».

Σύμφωνα με διεθνείς επιστημονικές έρευνες, η έλλειψη παιχνιδιού και αθλητικών δραστηριοτήτων συνδέεται με ανεπιθύμητες συμπεριφορές. Τα “ενεργά’’ παιδιά είναι πιο πιθανό να πετύχουν στη ζωή τους και έχουν λιγότερες πιθανότητες να ακολουθήσουν παραβατικές συμπεριφορές. Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες έρευνες, στις οικογένειες όπου υπάρχει παιχνίδι και άθληση των παιδιών μειώνεται το κόστος υγειονομικής περίθαλψης.

Όπως επισημαίνει ο χρυσός ολυμπιονίκης στους κρίκους: «Το να περάσουν όλα τα παιδιά από το “σχολείο” του αθλητισμού είναι μια επένδυση ζωτικής σημασίας για την κοινωνία».

Φωτογραφία: Αφροδίτη Χουλάκη

“Σύμφωνα με διεθνείς επιστημονικές έρευνες, η έλλειψη παιχνιδιού και αθλητικών δραστηριοτήτων συνδέεται με ανεπιθύμητες συμπεριφορές. Τα “ενεργά’’ παιδιά είναι πιο πιθανό να πετύχουν στη ζωή τους και έχουν λιγότερες πιθανότητες να ακολουθήσουν παραβατικές συμπεριφορές. Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες έρευνες, στις οικογένειες όπου υπάρχει παιχνίδι και άθληση των παιδιών μειώνεται το κόστος υγειονομικής περίθαλψης.”

“Ένα παιδί, ξεκινάει να παίζει πολύ καιρό πριν μάθει να μιλάει. Το παιχνίδι είναι στη φύση του παιδιού. Έτσι τα παιδιά μαθαίνουν να βασίζονται στους φίλους τους, να εξασκούν τις δεξιότητες τους και να αναπτύσσουν μηχανισμούς για να αντιμετωπίσουν μικρές και μεγάλες δυσκολίες.”

Το “σχολείο” του αθλητισμού» λέει ο ολυμπιονίκης Δημοσθένης Ταμπάκος «είναι ουσιώδες για όλα τα παιδιά καθώς διδάσκει μέσα από το παιχνίδι». Και εξηγεί: «Ο αθλητισμός για τα παιδιά μπορεί να είναι ένα παιχνίδι που ανυψώνεται πέρα από τη νίκη και την ήττα, υπερβαίνει τη σοβαρότητα, είναι γεμάτο με χαμόγελα, με ευχαρίστηση και εσωτερική ικανοποίηση. Ένα παιχνίδι που μπορεί ενισχύει το συναίσθημα της χαράς, της διασκέδασης, της πειθαρχίας, της συνεργασίας και της ενότητας και να συντελείται η ενίσχυση των κινήτρων αυτοέκφρασης καθώς και των κινήτρων αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης των παιδιών».

Σύμφωνα με διεθνείς επιστημονικές έρευνες, η έλλειψη παιχνιδιού και αθλητικών δραστηριοτήτων συνδέεται με ανεπιθύμητες συμπεριφορές. Τα “ενεργά’’ παιδιά είναι πιο πιθανό να πετύχουν στη ζωή τους και έχουν λιγότερες πιθανότητες να ακολουθήσουν παραβατικές συμπεριφορές. Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες έρευνες, στις οικογένειες όπου υπάρχει παιχνίδι και άθληση των παιδιών μειώνεται το κόστος υγειονομικής περίθαλψης.

Όπως επισημαίνει ο χρυσός ολυμπιονίκης στους κρίκους: «Το να περάσουν όλα τα παιδιά από το “σχολείο” του αθλητισμού είναι μια επένδυση ζωτικής σημασίας για την κοινωνία».

Φωτογραφία: Αφροδίτη Χουλάκη