«Το αυτοκινητοδρόμιο στην Χαλανδρίτσα Πάτρας, με προϋπολογισμό 94,6 εκατομμύρια ευρώ, δεν έχει προχωρήσει πέρα από την υπογραφή – το 2012 !- της υπουργικής απόφασης για την κατασκευή του. Το όνειρο για αγώνες Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα, μαζί με τις 500 νέες θέσεις εργασίες που θα δημιουργήσει η επένδυση, ξεθωριάζει»

Η νέα (!) εθνική οδός Πατρών-Πύργου είναι μια από τις μαύρες τρύπες του εθνικού οδικού δικτύου. Μια οδός-φάντασμα που περιμένει να αρχίσει να κατασκευάζεται από το 2015. Οι κατακυρωμένες από καιρό εργολαβίες, δεν προχώρησαν ποτέ και τελικά ακυρώθηκαν. Ο νέος διαγωνισμός αναμένεται εντός του 2018. Στο μεταξύ, στην υφιστάμενη εθνική οδό Πατρών- Πύργου σημειώνεται κατά μέσο όρο ένα τροχαίο ανά δεκαπέντε μέρες. Λογικό, αφού ο δρόμος διέρχεται μέσα από κατοικημένες περιοχές και είναι ανοιχτός σε πεζούς, ποδήλατα, αγροτικά οχήματα.

Τα «κολλημένα» έργα στη Δυτική Ελλάδα δεν περιορίζονται στις εθνικές οδούς. Το αυτοκινητοδρόμιο στη Χαλανδρίτσα Πάτρας, με προϋπολογισμό 94,6 εκατομμύρια ευρώ, δεν έχει προχωρήσει πέρα από την υπογραφή – το 2012! – της υπουργικής απόφασης για την κατασκευή του. Το όνειρο για αγώνες Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα, μαζί με τις 500 νέες θέσεις εργασίες που θα δημιουργήσει η επένδυση, ξεθωριάζει αφού ο τελευταίος στρατηγικός επενδυτής αποχώρησε πριν από τρία χρόνια. Κανείς νέος επενδυτής δεν έχει κάνει την εμφάνισή του, παρά το γεγονός ότι ο κ.Τσίπρας το ενέταξε – για άλλη μια φορά – από τη ΔΕΘ, στα επενδυτικά ώριμα έργα.