“Η μετατροπή του ΒΟΑΚ σε σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο είναι αίτημα όλων των Kρητικών και οι εκάστοτε πρωθυπουργοί δεν ξεχνούν να δίνουν την ίδια υπόσχεση. Όμως το «γεφύρι της Κρήτης» δεν μπορεί να τελειώσει γιατί τα έργα προχωρούν με ρυθμούς χελώνας.”

Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) κατασκευάστηκε  στις αρχές της δεκαετίας του ’70. Τότε που στο νησί κυκλοφορούσαν μόνο 18.000 αυτοκίνητα, ενώ σήμερα έχουν φτάσει τα 600.000 και κάθε χρόνο επισκέπτονται το νησί πάνω από 4 εκατομμύρια τουρίστες. 

Ο ΒΟΑΚ διατρέχει το νησί από Ανατολή σε Δύση, όμως μόνο 111 από τα 310 χιλιόμετρά του είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος Τα υπόλοιπα 200 χιλιόμετρα περνούν από οικιστικές και αγροτικές περιοχές και μπορεί να συναντήσει κανείς από τρακτέρ μέχρι κατσίκια.  Η μετατροπή του ΒΟΑΚ σε σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο είναι αίτημα όλων των Kρητικών και οι εκάστοτε πρωθυπουργοί δεν ξεχνούν να δίνουν την ίδια υπόσχεση. Όμως το «γεφύρι της Κρήτης» δεν μπορεί να τελειώσει γιατί τα έργα προχωρούνε με ρυθμούς χελώνας. Η τελευταία πρόβλεψη είναι ο δρόμος να έχει ολοκληρωθεί το 2023, αν βέβαια πάνε όλα καλά. Μέχρι τότε απ’ ότι φαίνεται θα αυξάνονται οι σταυροί και τα εικονοστάσια. Ένας νεκρός σχεδόν κάθε μήνα γεγονός που δικαιολογεί τον αφορισμό ότι  στους ελληνικούς δρόμους δεν γίνονται ατυχήματα και δυστυχήματα, αλλά εγκλήματα.